مبل کودک دخترانه السا

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

مبل کودک دخترانه السا

بسیاری از روانشناسان معتقدند که دکوراسیون اتاق کودک نقش مهمی در رشد و سلامت فکری او دارد. رنگ بندی دکور اتاق کودک و شکل مبلمان در دراز مدت بر خلق و خوی کودک تاثیر گذاشته و باعث شکل گیری شخصیت و روحیه او خواهند شد.

یک مبل کودک هیچ تفاوتی با یک مبل معمولی ندارد، این مبل ها تنها به لحاظ اندازه و سایز در ابعاد کوچک تری ساخته می شوند از نظر طرح هم می توانند برگرفته از کارتون های کودکانه باشند و هم مانند یک مبل رسمی تولید شوند. این دسته از مبل ها که می توان آن ها را کاناپه کودک نیز نامید، جلوه و چشم انداز زیبایی به اتاق خواب کودکان می دهند. هم چنین به عنوان یک صندلی نرم و مستحکم برای نشستن صحیح کودک و نهایتا رشد درست ستون فقرات او موثر هستند.

منظور از مبل کودک چیست؟

مبل کودک وسیله ای شبیه به مبلمان منزل می باشد، که کودکان هنگام بازی و یا برای استراحت بر روی آن می نشینند. به دلیل اندازه ی نسبتا کوچکی که دارد، به راحتی جا به جا می شود و فضای زیادی از اتاق خواب کودک را اشغال نمی کند. شکل ظاهری آنها دقیقا برگرفته از اشکال کارتونی و مدل های جذاب می باشد.

مزایای استفاده از مبل کودک:

  • به رشد خلاقیت و استعداد کودک کمک می نماید.
  • حس به اشتراک گذاری اسباب بازی و استفاده ی دیگران از وسایل را در وجود کودک تقویت می نماید.
  • رشد صحیح ستون فقرات کودک را در پی خواهد داشت.
  • کودک هنگام استفاده از آن احساس راحتی خواهد کرد.
  • زیبایی دکوراسیون اتاق خواب کودک را به ارمغان می آورد.
  • هنگام استفاده ی کودک هیچ گونه خطری جسم او را تهدید نخواهد کرد.
  • به دلیل تنوع رنگی مبلمان کودک، آشنایی با رنگ ها را در پی دارد.

اهمیت مبل اتاق کودک

اگر کودک شما دوران خوابیدن در گهواره را پشت سر گذاشته، زمان آن رسیده که مبل اتاق کودک را به عنوان فضای مناسب برای سطح بعدی رشد کودک، فراهم کنید. این مبل یک انتخاب شگفت انگیز است؛ زیرا یک بستر منحصر به فرد را برای زندگی رویاهای کودک شما ایجاد می کند. مبل اتاق کودک یک ایستگاه تفریحی منحصر به فرد برای کودک ایجاد می کند تا بتوانند روی آن بخوابد، شخصیت های مورد علاقه خود را صحنه پردازی کند، از ورجه وورجه، رقص و هر نوع بازی روی آن لذت ببرد و انواع فعالیت های شادی آور را به کمک مبل اتاق کودک انجام دهد.

 

 

میانگین امتیازات

4.30

10
( 10 دیدگاه )
5 ستاره
60%
4 ستاره
30%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
10%
ارسال دیدگاه برای “مبل کودک دخترانه السا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 دیدگاه برای این محصول

هنوز نظری داده نشده است