آینه و کنسول کد ۴۰۲

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

آینه و کنسول کد 402

بیشتر مردم وجود آینه و میز کنسول در منزل را به عنوان کالای تجملاتی میدانند و شاید نیازی به خرید آینه و میز کنسول نداشته باشند، در صورتیکه به عنوان یک کالای پر کاربرد در فضای دکوراسیون خانه مورد استفاده واقع می گردد. امروزه آینه و کنسول در ابعاد و شکل های مختلفی تولید می شود و هرکس نسبت به محل و مکانی که می خواهد در آنجا آینه و میز کنسول را قرار دهد امکانش هست. اگر آینه و کنسول در محل مناسب قرار داده شود به سادگی دکوراسیون و دیزاین فضای داخلی منزل شما را دو چندان می کند و زیبائی خاصی را به موقعیت و محل قرار گیری آینه و میز کنسول شما میدهد.

کلاسیک یا فانتزی، مدرن یا سنتی! کدام را انتخاب کنم؟

این که کدام سبک باید انتخاب شما باشد خیلی راحت و ساده است! همین الان، بلند شوید و یک نگاهی به خانه و زندگی‌تان بیاندازید. سبک قالب خانه‌ی شما چیست؟ هر چیزی که هست، اگر از آن رضایت دارید و می‌خواهید فضا را به همین صورت حفظ کنید، بهتر است آینه کنسول جدید خانه را نیز بر اساس همان انتخاب کنید.

جنس میز کنسول

میز کنسول از جنس و مدل های مختلفی ساخته میشود از جمله : از جنس برنزی، از جنس چوبی، از جنس ام دی اف، با روکش منبتی و معرق، از جنس پایه چوبی و یا فلزی با صفحه رویه از سنگ مرمر میباشد.

نقش آینه و میز کنسول در دکوراسیون داخلی

میزهای کنسول به دلیل تنوعی که دارند با هر شکل و اندازه در بازار وجود داشته و قابل ست شدن با دیگر وسایل موجود در منزل می‌باشند. برای دکوراسیون های مدرن می توانید از میزهای کنسولی ساده و برای دکوراسیون های کلاسیک می توانید از میزهای چوبی منبت‌کاری شده استفاده کنید. اگر قصد خرید میز کنسولی دارید باید بدانید که این سبک از میز‌ها به دلیل طراحی خاصی که دارند با خانه‌های کوچک و اتاق‌های بزرگ قابلیت ست شدن را دارند.

شما می‌توانید با تزیین میز علاوه بر زیبا سازی دکوراسیون منزل، یک فضای مناسب برای نگهداری لوازم قیمتی خود داشته باشید. به عنوان نمونه می‌توانید ظروف یادگاری خود را در کشوی میز قرار دهید. همچنین قرار دادن اسناد و مدارک و آلبوم‌های قدیمی می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد. با رعایت کردن نکات گفته شده می‌توانید آینه و میز کنسول مناسب تهیه کنید.

 

میانگین امتیازات

4.38

08
( 8 دیدگاه )
5 ستاره
75%
4 ستاره
12.5%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
12.5%
ارسال دیدگاه برای “آینه و کنسول کد ۴۰۲”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 دیدگاه برای این محصول

هنوز نظری داده نشده است