تشک بالینو اسکای Balino Sky

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

تشک بالینو اسکای Balino Sky

نکات مهم در خرید تشک:

در هنگام خرید تشک اولین نکته ی مهم سایز آن است. قبل از هرچیزی قد خود را در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که نباید زیر پای شما در هنگام خواب خالی باشد. از طرفی ابعاد اتاق خواب خود را در نظر داشته باشید. هرگز یک تشک بزرگ را در یک اتاق کوچک قرار ندهید. همچنین سایز تخت خود را فراموش نکنید. نباید سایز تخت شما به گونه ای باشد که زیر بخشی از تشک خالی بماند. حتما تمام سطح زیرین تشک باید توسط تخت شما پوشانده شود.

ابعاد استاندارد تشک :

  • یک ­نفره: ۲۰۰ * ۹۰ سانتی‌متر
  • یک ­نفره بلند: ۲۰۰ * ۱۲۰ سانتی‌متر
  • دوبل/کامل: ۲۰۰ * ۱۴۰ سانتی‌متر
  • دو نفره (استاندارد) : ۲۰۰ * ۱۶۰ سانتی‌متر
  • دو نفره بزرگ (کینگ) : ۲۰۰ * ۱۸۰ سانتی‌متر
  • کالیفرنیا کینگ: ۲۰۰ * ۲۰۰ سانتی‌متر

تشک شما طبی است یا طبی فنری؟

طبی یا طبی فنری بودن تشک شما هیچ اهمیتی ندارد. موضوع اصلی سازگار بودن تشک با شرایط جسمی و علایق شماست. توجه داشته باشید که طبی بودن تشک ضامن خواب و یا سلامتی شما نخواهد بود. حتی در شرایطی استفاده از تشک طبی خود میتواند باعث ایجاد درد کمر در شما شود.

آیا به تنهایی از تشک استفاده میکنید یا خیر؟

پاسخ به این سوال میتواند کمک زیادی در هنگام خرید تشک به شما کند. برای مثال اگر میخواهید به تنهایی از تشک خود استفاده کنید تشک های فنر متصل گزینه خوبی خواهند بود. اما اگر قرار است با همسر و یا شخص دیگری بر روی تشک استراحت کنید احتمالا تشک های فنر منفصل (فنر پاکتی و یا پاکت اسپرینگ) گزینه بهتری خواهند بود.

این محصول در حال حاضر موجود نیست و در دسترس نیست.

تشک بالینو اسکای Balino Sky

داشتن خوابی با کیفیت بیش از هر زمان دیگری برای ما با اهمیت شده است. یکی از لازمه های داشتن خوابی خوش ، تشک مناسب است.

برند تشک ، مدل و حتی قیمت آن هیچکدام تضمین کننده خوابی خوش و با آرامش برای شما نخواهند بود. تشک شما باید کاملا مطابق با الگو ها و عادت های شما باشد. در زمان خرید تشک باید به این موارد توجه ویژه ای داشته باشید.

بعد از خوابیدن به پهلو ، خوابیدن به پشت رایج ترین فرم خوابیدن است. در این حالت برای خرید تشک ، تراز بودن ستون فقرات مهم ترین مسئله است. تشکی مناسب این حالت خواب است که از باسن و شانه های شما حمایت کند اما فشاری به آن ها وارد نکند. به همین دلیل معمولا تشکی با سطح یکنواخت که کمی با فرم بدن مطابقت پیدا کند ، بهترین گزینه است.

تشک مناسب خوابیدن به پشت باید دارای استحکام مناسبی باشد. اما این استحکام با توجه به وضعیت بدنی هر فرد متفاوت است. به همین دلیل یکی از مهم ترین شاخصه ها در هنگام انتخاب تشک وزن شما است. مثلا افرادی که سنگین وزن هستند معمولا سطحی سفت و مستحکم را ترجیح میدهند. حال آنکه افراد سبک تر معمولا سطحی با نرمی مطلوب را دوست دارند.

با وجود مدل های زیاد و متنوع در بازار کالای خواب ، خرید تشک یکی از سخت ترین کار ها به شمار می رود. به همین دلیل ما انواع تشک های مرغوب و با کیفیت را برای شما عرضه میکنیم که انتخاب را برای شما راحت تر میکند.

توضیحات تکمیلی

سایز

120*200, 140*200, 160*200, 180*200, 70*130 (نوزاد), 80*180 (نوجوان), 90*200

میانگین امتیازات

4.30

10
( 10 دیدگاه )
5 ستاره
60%
4 ستاره
30%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
10%
ارسال دیدگاه برای “تشک بالینو اسکای Balino Sky”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 دیدگاه برای این محصول

هنوز نظری داده نشده است

تشک بالینو اسکای Balino Sky

تشک بالینو اسکای Balino Sky