بالش طبی کلاسیک

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

ویژگی های محصول:

  • مدل:طبی
  • پارچه:گردبافت
  • الیاف:پلی استر سیحان
  • بسته بندی:جعبه ای

بالش طبی بالینو مدل کلاسیک

امروزه با صنعتی تر شدن زندگی بشر ، نیاز به داشتن خوابی با کیفیت و صحیح، بیش از پیش احساس می شود. برای داشتن خوابی با کیفیت و راحت، استفاده از یک بالش استاندارد ضروری است.

گاهی اوقات خرید بالش امری است که بی اهمیت به نظر می رسد و گاهی توجه چندانی به آن نمی شود. اما نداشتن بالش مناسب باعث بروز مشکلاتی از قبیل گردن درد، سر درد، خروپف، درد شانه و … می شود. بالش طبی کلاسیک بالینو تولید شده با پارچه گردبافت و دارای الیافت پلی استر سیحان که در زمان خواب به خوبی از گردن شما محافظت و آن را در موقعیت صحیح قرار داده و باعث جلوگیری از بروز هرگونه مشکل می شود.

اگر به دنبال یک همراه مطمئن و به صرفه برای زمان استراحت خود هستید، ما بالش طبی کلاسیک بالینو را به شما پیشنهاد می کنیم. رویی این محصول از جنس پارچه گردبافت می باشد که سطحی لطیف و با دوام را برای شما فراهم کرده است.

روش استفاده صحیح:

بالش های موجود در بازار معمولا دارای یک رویی روشن هستند. همه این رویی ها  قابل جداسازی و شست و شو می باشند. اما اگر می خواهید عمر مفید بالش شما افزایش پیدا کند، بهتر است خودتان با یک کاور یا رو بالشی، روی آن را بپوشانید.

 

بالش طبی کلاسیک بالینو، کاملا ضد حساسیت!

از دیگر موارد مفید این مدل، عاری بودن از هرگونه گرد و غبار و ضد حساسیت و ضد آلرژی بودن آن است. ضد حساسیت بودن بالش گزینه بسیار مهمی برای افراد مبتلا به مشکلات تنفسی و حساسیت های آلرژیک می باشد.

میانگین امتیازات

4.38

08
( 8 دیدگاه )
5 ستاره
75%
4 ستاره
12.5%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
12.5%
ارسال دیدگاه برای “بالش طبی کلاسیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 دیدگاه برای این محصول

هنوز نظری داده نشده است