اردورخوری موج یک خط طلا ۰۰۴۰

280,000 تومان

موجود

اردورخوری موج یک خط طلا 0040

  • ابعاد: 7*18.5*29 سانتی متر
  • رنگ: سفید لب طلا
  • سبک: کلاسیک
  • قالب: موجی
  • جنس: چینی
  • برند: لمون
  • کشور سازنده: ایران

اردورخوری موج یک خط طلا 0040

ایرانی ها غالبا علاقه دارند که با بهترین ظروفشان از مهمان پذیرایی کنند تا وقتی مهمان وارد خانه می شود از این همه سلیقه شگفت زده شود. به همین دلیل خانم های خانه دار همواره سعی دارند که ظروف شیک و زیبایی را خریداری نمایند.

ظرف های اردو در شکل های مختلف طراحی و ساخته میشوند به همین دلیل بیشتر برای طراحی میز غذا خوری شیک و زیبا استفاده میشود. اردو خوری ها معمولا ظرف های چند تکه یا یک تکه ای هستند و امکان قرار دادن چند مدل خوراکی داخل آن ها وجود دارد.

یکی از بهترین کاربرد های اردو خوری ها در تزیین میز پذیرایی و زیبا تر کردن میز شما می باشد. با کمک اردو خوری ها می توان مواد غذایی هم خانواده و یا هم شکل را در کنار هم درون اردو خوری ها قرار داد.

یکی دیگر از کاربرد های اردو خوری ها مرتب بودن و شیک بودن آن هاست امروزه دیگر میز های شلوغ و پلوغ زیاد جذاب نیستن به عنوان مثال برای شلوغ نشدن سفره و استفاده از انواع ظروف و پیاله های جدا گانه برای دورچین های غذا، تصور کنید در یک مهمانی بزرگ، انواع و اقسام پیش غذاها را آماده کرده اید و برای چیدن آن ها روی میز از چندین ظرف باید استفاده کنید.

چنین کاری باعث آشفتگی و بی نظمی روی میز می شود. اما فقط کافیست با استفاده از چند اردو خوری سرامیکی، شیشه ای یا چینی همه پیش غذاها را که از نظر مقدار و ظاهر به هم شبیه هستند را بچینید. با اینکار مهمان ها هم دسترسی آسان تری به مواد غذایی روی میز خواهند داشت.

شما با تهیه کردن این وسیله برای منزل خود باعث کامل تر شدن ظروف پذیرایی آشپزخانه خود خواهید شد و همچنین با استفاده از این ظروف شیک و جذاب می توانید باعث زیباتر شدن جلوه میز غذاخوری خود شوید. برای جلوه بیشتر غذاها در ظروف اردو خوری حتما به تضاد بین رنگ ها توجه کنید، اردو خوری های سفید بهترین گزینه برای خوراکی های رنگارنگ هستند.

میانگین امتیازات

4.27

11
( 11 دیدگاه )
5 ستاره
54.55%
4 ستاره
36.36%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
9.09%
ارسال دیدگاه برای “اردورخوری موج یک خط طلا ۰۰۴۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 دیدگاه برای این محصول

هنوز نظری داده نشده است

اردورخوری موج یک خط طلا 0040