فرش ماشینی مدرن طرح فانتزی کد ۰۶

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

فرش ماشینی مدرن طرح فانتزی

فرش ها و قالی ها نمایی بسیار زیبا به دکوراسیون خانه میبخشند. در خانه های ایرانی که جای جای خانه با فرش و قالی پوشانده شده این موضوع بیش از پیش خودش را نشان می دهد. امروزه انواع فرش مدرن وجود دارد که متناسب با نوع دکوراسیون و سلیقه افراد خریداری میشود. خانه های امروزی و مدرن به نسبت خانه های سنتی کوچکتر هستند به همین سبب تمام لوازم مورد نیاز دکوراسیون های مدرن نیز مطابق آن به وجود آمده است. فرش های مدرن هم از این موضوع مستثنی نیستند و به دلیل اینکه ابعاد کوچکی دارند معمولا در فضاهای مختلف به طوری استفاده می شوند که اطراف آن ها خالی می ماند و سبب می شود خانه بزرگتر دیده شود. در فرش های مدرن معمولا از طرح های پیچیده و شلوغ استفاده نمی شود و به این دلیل است که طرح های پیچیده و شلوغ خانه را کوچک تر از حد معمول نشان می دهد. استفاده از اشکال هندسی و ساده در فرش مدرن باعث میشود فضای خانه بزرگتر و دلباز تر نشان داده شود.اما با وجود جا افتادن فرش مدرن در سال های اخیر این نوع فرش به خوبی جای خود را در خانواده های ایرانی پیدا کرده است و نظرات مشتریان در رابطه با این نوع فرش بسیار مثبت بوده است.طرفداران مهم فرش مدرن جوانان هستند و بر روی سلیقه ی آن ها تاثیر به سزایی گذاشته است.

این محصول در حال حاضر موجود نیست و در دسترس نیست.

فرش ماشینی مدرن طرح فانتزی

  • چهار ویژگی فرش مدرن:
  1. انواع فرش‌های مدرن
  2. کاربرد فرش های مدرن
  3. جنس فرش های مدرن

ویژگی های فرش مدرن:

انواع فرش‌های مدرن: فرش مدرن نیز همانند دیگر فرش ها و محصولات دیگر از انواع مختلفی برخوردار است که همه ی آن ها را همرا با ویژگی هایشان مورد بررسی قرار می دهیم. از مهم ترین فرش های مدرن میتوان به فرش فریز ، فرش شنل ، فرش پرز بلند ، فرش عروسکی ، فرش شگی و فرش مدرن ترک اشاره کرد.

کاربرد فرش های مدرن: اولین ویژگی در انتخاب فرش مدرن این است که این نوع فرش همانطور که از اسمش بر می آید، مناسب فضاهایی با دکوراسیون مدرن است. اگر عناصر دکوراسیون شما دارای رنگ های محدود و انتخاب شده هستند، فرش مدرن و فانتزی که با رنگ عناصر محیطی شما هماهنگ باشد، می تواند انتخاب مناسبی برای فضای مورد نظر شما باشد. کاربرد دیگر فرش مدرن در فضاهای کاری است. در این گونه فضاها معمولا عناصر فضا کاملا مدرن است. میزها، کامپیوترها، مبلمان اداری و دیگر عناصر که هماهنگی بهتری با فرش مدرن دارند تا با فرش سنتی. علاوه براین که به دلایل دیگری هم فرش مدرن برای فضاهای کاری مناسب است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

جنس فرش های مدرن: یکی دیگر از ویژگی هایی که برای برخی از خریداران بسیار مهم است، جنس نخ خاب فرش است. در فرش های مدرن، نخ خاب معمولا از جنس پلی استر است. ویژگی بارز این جنس های نخ، بدون پرز و بدون حساسیت بودن آن ها است. البته در نخ های آکرلیک هیت ست شده هم تلاش شده است که پرزدهی فرش کاهش پیدا کند. این درحالی است که فرش های با جنس نخ خاب پلی استر از همان ابتدا بدون پرز هستند و برای افراد حساس مناسب ترند.

توضیحات تکمیلی

برند

کالرفول

کلکسیون

آشپزخانه

شکل فرش

دایره, مربع, مستطیل

شانه

700

تراکم

3300

سایز

پادری نیم متری (0.8*0.5), چهار متری (2.25*1.5), شش متری (3*2), قالیچه (1.5*1), قالیچه (1.80*1.20), کناره (2*1), کناره (3*1), کناره (4*1), گرد قطر 1, نه متری (3.5*2.5)

میانگین امتیازات

4.38

08
( 8 دیدگاه )
5 ستاره
75%
4 ستاره
12.5%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
12.5%
ارسال دیدگاه برای “فرش ماشینی مدرن طرح فانتزی کد ۰۶”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 دیدگاه برای این محصول

هنوز نظری داده نشده است

فرش ماشینی مدرن طرح فانتزی کد 06