فرش ماشینی طرح هانا

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

فرش ماشینی طرح هانا

  • با انتخاب سایز قادر به دیدن قیمت خواهید بود.

نقش های فرش‌های کلاسیک تنوع خیلی زیادی  دارند.  وبیشتر از دیگر طرح‌های سنتی در حال‌حاضر کاربرد و طرفدار دارند. به طور کلی بهتر است اگر به محیطی با سبک کلاسیک علاقه دارید به سراغ خرید فرش سنتی بروید. چرا که فرش کلاسیک انتخاب مناسبی برای دکوراسیون‌های رسمی و شیک است.

البته رنگ‌های ملایم و طرح‌های مدرن‌تر این نوع فرش را می‌توان در دکوراسیون‌های مدرن هم به کار گرفت. با این حال موقع خرید فرش برای دکوراسیون خود حتماً باید به یک نکته مهم دقت کنید. بنابراین فرش خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که نوع رنگ‌ها و المان‌های به کار گرفته شده در دکوراسیون، در تضاد با ماهیت آن نباشد.

این محصول در حال حاضر موجود نیست و در دسترس نیست.

فرش ماشینی طرح هانا

در زمینه فرش و قالی استفاده از واژه کلاسیک برای نشان دادن فرق طرح و نگاره استفاده میشود. منظور از واژه فرش کلاسیک محصولاتی با طرح ها و نگاره های سنتی و قدیمی تر هستند که خصوصیت این طرح و نقشه ها سنتی بودن آنها و در عین حال داشتن رنگ هایی ملایم و آرامش بخش بوده که برای دکوراسیون های رسمی ،شیک و کلاسیک استفاده می شوند.

 

توضیحات تکمیلی

کلکسیون

کلاسیک

رنگ

کرم

شانه

1200

تراکم

3300

سایز

پادری نیم متری (0.8*0.5), چهارمتری (2/25*1/5), دوازده متری (4*3), شش متری(3*2), قالیچه (1/5*1), کناره (2*1), کناره (3*1), کناره (4*1), گردقطر1متر, نه متری (3/5*2/5)

میانگین امتیازات

4.44

09
( 9 دیدگاه )
5 ستاره
66.67%
4 ستاره
22.22%
3 ستاره
0%
2 ستاره
11.11%
1 ستاره
0%
ارسال دیدگاه برای “فرش ماشینی طرح هانا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 دیدگاه برای این محصول

هنوز نظری داده نشده است