کوسن شنل کد ۰۰۳

399,000 تومان699,000 تومان (-43%)

کوسن شنل کد 003

کوسن های شنل طرح فندی از جنس پارچه های با کیفیت و درجه یک هستند که با استفاده از سوزن های مخصوصی دوخته شده اند. مقاومت این کوسن ها بسیار بالا هست و در عین حال جنسی بسیار لطیف و نرم دارند. طرح های ساده و مدرن این کوسن ها باعث شده تا به راحتی با انواع مبلمان ست شود.

  • بنفش
  • سفید
  • مشکی
  • 0.42*0.42

کوسن شنل کد 003

اصلی ترین کاربرد کوسن پوشاندن مبل ها و دادن زندگی جدیدی به آن هاست، کوسن ها هستند که به سادگی، می توانند جنبه های راحتی مبل ها را تا چندین برابر افزایش داده و از طرفی هم تأثیرات چشم گیری در زیبایی آن ها و جزئیات خانه داشته باشند.

در نگاه اول اغلب افراد کوسن ها را تنها برای مبل های راحتی و استیل در نظر می گیرند، غافل از اینکه استفاده از کوسن بر روی صندلی های آشپزخانه، تخت خواب، گوشه های دنج و… در نظر دیگران شما را به عنوان یک دکوراتور مجرب معرفی می کند.

استفاده از کوسن بر روی صندلی های چوبی و یا فلزی آشپزخانه علاوه بر دکور کردن این نیمکت ها، می تواند راحتی قابل توجه ای را به آن ها ببخشد. دیزاین تخت خواب با کوسن های تزیینی در شکل ها و سایز های متفاوت باعث جلوه شکیلی از تخت به عنوان پادشاه اتاق خواب می شود. دکور کردن گوشه ای دنج با کوسن های مناسب برای این فضاها، یکی از ایده های خاص و ناب در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

شاید اصلاً متوجه ی این موضوع نشده باشید که، ذهن ناخود آگاه بین کوسن و دیوار پشت مبل ها به دنبال یک هارمونی گمشده می گردد. زمانی که این هارمونی به نوعی رعایت شده باشد، کوسن ها جلوه بیشتری پیدا خواهند کرد و مبل ها نمای زیبا تری را به نمایش می گذارند.

استفاده از کوسن، زمینه خوبی برای بازی با رنگ هاست، می توانید از ترکیب رنگی طراحی اتاق خوابتان رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب و از تن تیره تر این رنگ چند کوسن تهیه کنید، چیدن این کوسن ها روی تختخواب، باعث عمق بخشیدن به طراحی داخلی اتاق شما می شود. حین انتخاب کوسن برای اتاق خواب حتماً به طرح و رنگ تاج تخت یا روتختی خود توجه کنید. می توانید کوسن های خود را از تناژ پررنگ یا کم رنگ تر، رنگ غالب تاج تخت یا روتختی انتخاب کنید. رنگ های پر رنگ تر باعث ایجاد عمق و رنگ های روشن تر باعث ایجاد روح پویا تر در فضای اتاق می شوند.

در صورتی که مبل های شما دارای رنگ های خنثی و پارچه ای ساده و بی طرح هستند استفاده از کوسن های راه راه یا طرح دار توصیه می شود، این کوسن ها روح پویایی برای این حالت خنثی ایجاد می کنند. اگر مبل های شما جلوی پنجره چیده شده است، برای انتخاب طرح کوسن به طرح و رنگ یالان پرده هم نظری بیندازید. هارمونی یا تضاد متناسب ایجاد شده بین این دو المان می تواند چشم انداز زیبایی را برای خانه ی شما فراهم کند.

در صورتی که اهل تنوع هستید، فصل های سرد از کوسن با رنگ های گرم و در فصل های گرم از کوسن با رنگ های سرد استفاده کنید.

در ترکیب کوسن ها با طرح های مختلف، طرح ها را در مقیاس های مختلف انتخاب کنید، تا هر کدام از آن ها به تنهایی هم برجسته به نظر برسند. مثلاً کوسن با طرح گل های ریز را در کنار کوسن های ساده یا کوسن با طرح گل های درشت قرار دهید.

توضیحات تکمیلی

برند

مرینوس 700

رنگ

بنفش, سفید, مشکی

سایز

0.42*0.42

میانگین امتیازات

4.33

09
( 9 دیدگاه )
5 ستاره
66.67%
4 ستاره
22.22%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
11.11%
ارسال دیدگاه برای “کوسن شنل کد ۰۰۳”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 دیدگاه برای این محصول

هنوز نظری داده نشده است

399,000 تومان699,000 تومان (-43%)

افزودن به سبد خرید