پاف مبل از جنس فرش طرح فندی کد F1004

1,590,000 تومان1,699,000 تومان (-6%)

پاف مبل از جنس فرش فندی

پاف یک وسیله‌ی فوق ‌العاده شیک و جذاب است و بانخ با کیفیت بافته شده است که در کنار مبلمان و صندلی‌ مورد استفاده قرار می‌ گیرد. همینطور که میدانید کمپانی ایتالیایی فندی یکی از برندهای لاکچری صنعت مد و فشن می‌باشد, پاف های طرح فندی با روکشی از فرش هایی با طرح لوگو برند فندی نمایی مجلل و لاکچری به دکوراسیون خانه شما میدهد, این پاف ها   ۳۳۰۰ تراکم و ۷۰۰ شانه است. رویه این پاف از الیاف پلی اوژن تشکیل شده است که جنس بسیار مقاوم و در عین حال نرمی دارد می ‌توان گفت این وسیله یک چهارپایه است که به دلیل طراحی ‌اش به آسانی قابل حمل است و می ‌توان در محیط ‌های مختلفی از آن استفاده کرد. پاف معمولا به شکل گرد تولید می ‌شود اما مدل ‌های مربعی آن نیز در بازار موجود است.

 

  • 40*40

پاف مبل از جنس فرش طرح فندی

مزایای استفاده از پاف در خانه

می ‌توانید این پاف را هم در آشپزخانه و هم در اتاق خواب و هم در بخش ‌های دیگر خانه قرار دهید. به طور کلی این کالا را می ‌توان جایگزینی مناسب برای مبل دانست.

این وسایل در دکوراسیون خانه کاربردی کاملا موثر و مفید دارند. نمی ‌توان منکر اثر فراوان و ظاهر زیبای این مبل‌ ها شد. بعضی مواقع پیش می‌آید که در خانه ‌ها و آپارتمان ‌های بزرگ جای زیادی برای نشستن در نظر گرفته نشده است. به همین دلیل با قرار دادن یک پاف می‌ توان این خلا را جبران کرد.

مبلمان را نمی ‌توان در هر کجا قرار داد. این امر به دلیل نحوه طراحی مبل و همچنین عدم جابجایی آسان آن است. اما این محصول را می ‌توانید به آسانی در وسط اتاق یا کنج دیوار ها قرار دهید و به دلیل کوچک بودن جابجایی آن نیز آسان است.

همیشه بر این نکته تاکید کرده‌ایم که هنگام خرید یک وسیله‌ی جدید برای منزل خود حتما سبک دکوراسیون را در نظر بگیرید و به هم‌خوانی میان عناصر مورد استفاده در دکوراسیون دقت کنید. به این ترتیب تاثیر وسایل بر زیبایی دکوراسیون چند برابر می ‌شود. اگر قصد دارید از پاف در کنار مبلمان خود استفاده کنید، سعی کنید تا حد امکان شباهتی میان این کالا و مبلمان شما وجود داشته باشد.

 

توضیحات تکمیلی

برند

فندی

کلکسیون

اکسسوری

شانه

700

تراکم

3300

سایز

40*40

میانگین امتیازات

4.43

07
( 7 دیدگاه )
5 ستاره
85.71%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
14.29%
ارسال دیدگاه برای “پاف مبل از جنس فرش طرح فندی کد F1004”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 دیدگاه برای این محصول

هنوز نظری داده نشده است

پاف_فرش_فندی_کد_F1004 (2)

پاف مبل از جنس فرش طرح فندی کد F1004

1,590,000 تومان1,699,000 تومان (-6%)

افزودن به سبد خرید