طرح های جدید فرش ماشینی ۱۴۰۱ در مجتمع فرش زندیه (قسمت اول)

طرح های جدید فرش ماشینی 1401 در مجتمع زندیه (قسمت اول)

اگر بدنبال خرید فرش ماشینی در سال 1401 هستید؛ در این مقاله بهترین طرح های فرش ماشینی در سال 1401 را به شما معرفی میکنیم. از مهم ترین معیارها در انتخاب این طرح ها توجه به رنگ بندی، طرح و جدید بودن نقش بوده است که انتخاب آن کار آسانی نبوده است. در ابتدا به معرفی چند تا از پرفروش‌ترین طرح‌های اختصاصی مجتمع زندیه می‌پردازیم.

 

فرش ماشینی طرح مدرن 1401 (4)

 

فرش ماشینی گرد در ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار می شود. فرش ماشینی دایره شکل با ابعاد بزرگ بیشتر برای مکان هایی مانند سالن ها،‌ ورودی هتل ها،‌ پذیرایی خانه ها‌ ،‌سالن کنفرانس و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فرش ماشینی طرح مدرن 1401 5

 

فرش ماشینی طرح اصیل با نقش و نگارهای اصیل و کهن تلفیقی بی نظیر از سبکی مدرن و کلاسیک ایجاد کرده است. این فرش ماشینی زیبا به دلیل وجود ترنج وسط در فرش، فضای خانه را دلباز تر و بزرگ تر نمایش میدهد.

 

فرش ماشینی طرح مدرن 1401 3

 

فرش ماشینی طرح کمند با طرح سنتی خود به خانه ی مدرن شما روحی از جنس اصالتی و فرهنگ و هنر ایرانی میدمد. این فرش ماشینی زیبا با استفاده از نخ پنبه و پلی‌استر تشکیل شده است. استفاده از این الیاف باعث شده است فرش علاوه بر مقاومت و استحکامی که دارد بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد.

 

فرش ماشینی طرح مدرن 1401 (2)

 

فرش ماشینی مرینوس طرح کتیبه با وجود نقش و نگارهای سنتی زیبایی که در تمام زمینه فرش طراحی شده، منظره ای چشم نواز و فرح بخش ایجاد کرده است. این فرش ماشینی زیبا با استفاده از نخ پنبه و پلی‌استر تشکیل شده است که ضد حساسیت و آلرژی است همچنین مهم ترین مزیت رقابتی آن عدم پرزدهی و پود دهی این الیاف میباشد.

 

فرش ماشینی طرح مدرن 1401 1

 

فرش ماشینی مرینوس طرح قاصدک با وجود نقش و نگارهای سنتی و گل های قاصدک زیبایی در متن فرش نظم و زیبایی شگفت انگیزی را ایجاد کرده است. این فرش ماشینی زیبا با رنگ بندی متنوع با انواع دکوراسیون به راحتی ست می شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *