جدیدترین طرح های فرش ماشینی ۱۴۰۱

جدیدترین طرح های فرش ماشینی 1401

ایرانیان از پیشگامان قالی بافی باستانی بودند. اصالت این فرش‌ها به سال‌ها پیش باز می‌گردد. اگر به گذشته نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد، تاریخ فرش ایران یکی از بزرگترین تمدن‌هایی است که جهان تاکنون به خود دیده‌است.

فرش مهم‌ترین کفپوش در خانه‌های ایرانی است و خرید آن برای دکوراسیون هر منزلی، از الویت‌ها محسوب می‌شود. امروزه خرید فرش ماشینی نسبت به گذشته افزایش بیشتری داشته است و بسیاری از خانواده‌ها به دلیل تنوع طرح و رنگ فرش ماشینی، کیفیت مطلوب آن و از همه مهم‌تر به‌صرفه بودن قیمت آن نسبت به فرش دستباف، سراغ این کالا می‌روند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که هرساله بیش از هزاران طرح و نقشه جدید فرش به بازار روانه می‌شود. یکی از سوالات متداولی که در ذهن مشتریان پیش می‌آید این است که آیا فرشی جدید مد نظرشان است یا فرشی پرفروش؟ زمانی به یک فرش جدید عنوان پرفروش اطلاق می‌گردد که در یک بازه زمانی مشخص فروش نسبتا بالایی در مقایسه با سایر فرش‌های تولیدی داشته باشد.لازم به ذکر است که منظور از فرش‌های جدید، فرش‌هایی با طرح‌های خاص و به روز شده است.

فرش هم مانند هر محصول دیگری، انواع مختلف با طرفدار های خاص خود را دارد.

عده ای فقط دنبال جدیدترین فرش سال هستند که خانه خود را با مد روز آراسته کنند و در چشم عده ای دیگر، قدمت و عمر بالای فرش نشان دهنده زیبایی و اصالت است.

معرفی جدیدترین فرش سال با وجود تنوع بسیار بالای تولیدات و طرح های جدیدی که هرساله معرفی می شوند کار دشواری است، ولی ما با در نظر گرفتن معیار های مناسب برای انتخاب بهترین و جدیدترین مدل فرش ماشینی سال 1401، به شما در انتخاب و خرید کمک می کنیم.

معیار هایی که ما بصورت کلی برای انتخاب لیستی از جدیدترین فرش سال در نظر گرفتیم، شامل موارد زیر می باشد:

  • جنس فرش که شامل ماشینی و دستباف می شود و در حال حاضر انواع فرش ماشینی مورد استقبال اکثریت مخاطبان می باشد
  • طرح و نقش های بکار رفته در بافت فرش ها که از موارد مهم در تعیین بهترین فرش سال است
  • میزان فروش انواع فرش که در انتخاب فرش مناسب برای ورود به لیست بسیار حیاتی است
  • رنگ بندی جذاب و چشمگیر فرش

 

ما به کمک معیار های انتخاب شده، لیستی از جدیدترین فرش سال آماده نموده ایم.

اگر شما در انتخاب بهترین و جدیدترین فرش سال دچار گمراهی شدید، پیشنهاد میکنم تا آخر مقاله با ما همراه باشید

 

جدیدترین طرح­های فرش ماشینی ۱۴۰۱

 

فرش ماشینی طرح زمرد:

فرش ماشینی طرح زمرد یکی از جدیدترین و پر فروش ترین فرش های ماشینی سال 1401 است. این فرش ماشینی بسیار زیبا به دلیل هارمونی رنگی از ترکیب 10 رنگ متفاوت به زیبایی هرچه تمام تر با رنگ های زیادی ست میشود. در طراحی این فرش از نقوش سنتی و اصیل ایرانی استفاده شده که یاد آور اصالت و تمدن ایرانی می باشد. الیاف استفاده شده در این فرش از جدید ترین و بهترین الیاف موجود در بازار است که ضد حساسیت و آلرژی می باشد.

خرید آنلاین فرش ماشینی (5)

 

فرش ماشینی طرح خزان:

فرش ماشینی طرح خزان نیز از فرش های کلکسیون طرح های جدید است که با استقبال بی نظیر مشتریان عزیز جزو پر فروش ترین فرش های سال 1401 قرار گرفت. در طراحی این فرش از پاییز و برگ و خزان پاییز، فصل عشق الهام گرفته شده است. بازی برگ های زیبایی پاییزی حسی رهایی را به بیننده القا میکند. فرش ماشینی خزان دارای رنگبندی متنوعی است که دست شما را برای خرید باز گذاشته است. از دیگر ویژگی های مهم این فرش میتوان به الیاف آن اشاره کرد که از جدیدترین و بهترین الیاف بازار تهیه شده. این الیاف ضد حساسیت و آلرژی می باشد و پرزدهی و پوددهی ندارد.

خرید آنلاین فرش ماشینی (1)

 

فرش ماشینی طرح ترمه:

فرش ماشینی طرح ترمه با کنار هم قرار گرفتن ترمه های کوچک و حاشیه ای رنگی نظم و هماهنگی خاصی را در متن فرش به وجود آورده است. اگر خانه ای با فضای بزرگ دارید قطعا فرش ماشینی طرح ترمه انتخابی هوشمندانه برای شما است زیرا به فضای خانه ی شما نظم می بخشد. فرش ماشینی طرح ترمه علاوه بر طرح و نقش بی نظیری که دارد دارای رنگبندی می باشد تا شما عزیزان بتوانید به راحتی فرش زیبایتان را با دکوراسیون منزل تان هماهنگ کنید.

خرید آنلاین فرش ماشینی

 

فرش ماشینی طرح رها:

فرش ماشینی طرح رها نمونه ای از طراحی، طراحان خوش ذوق و نامی مجموعه فرش زندیه است که یکی از پرطرفدار ترین فرش های مجموعه ی فرش زندیه می باشد. این فرش ماشینی زیبا بدلیل نداشتن حاشیه وجه تمایزی ظریف و هنرمندانه نسبت به بقیه فرش ها دارد؛ همچنین این فرش با تنوع در رنگبندی و هارمونی رنگی بی نظیری که دارد با انواع رنگ و سبک دکوراسیون به راحتی ست میشود. الیاف نرم و لطیف این فرش حس رهایی را به شما القا می کند.

خرید آنلاین فرش ماشینی

فرش ماشینی طرح گندم:

وقتی با دقت به فرش ماشینی طرح گندم نگاه میکنی شاخه های گندم را در هر گوشه اش میبینی و صدای گندم زار را میشنوی، فرش گندم با طراحی خاص، مناسب دکوراسیون سنتی شما عزیزان است. الیاف استفاده شده در این فرش از جدید ترین و بهترین الیاف موجود در بازار است که ضد حساسیت و آلرژی می باشد.

خرید آنلاین فرش ماشینی

فرش ماشینی طرح نوروز:

فرش ماشینی طرح نوروز با نقش و نگارهای اصیل و متفاوت، انرژی شاد و مثبتی را به بیننده خود القا میکند. این فرش ماشینی با رنگبندی متنوع و زیبایی که دارد به زیبایی هرچه تمام تر با انواع دکوراسیون سنتی و مدرن هماهنگ می شود. الیاف استفاده شده در این فرش از جدید ترین و بهترین الیاف موجود در بازار است که ضد حساسیت و آلرژی می باشد.

خرید آنلاین فرش ماشینی

فرش ماشینی طرح لچک:

فرش ماشینی طرح لچک با زمینه ای پتینه و ساده و لچک های مزین شده با نقش و نگار دریایی از آرامش را به بیننده خود القا میکند. این فرش ماشینی انتخابی بی نظیر برای خانه های با فضای بزرگ است. فرش ماشینی طرح لچک به فضا نظم و زیبایی خاصی را هدیه میدهد. از دیگر ویژگی های مهم این فرش میتوان به الیاف آن اشاره کرد که از جدیدترین و بهترین الیاف بازار تهیه شده. این الیاف ضد حساسیت و آلرژی می باشد و پرزدهی و پوددهی ندارد.

خرید آنلاین فرش ماشینی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *