به زیبایی بهشت در فرش ماشینی بهشت

به زیبایی بهشت

فرش طرح بهشت، فرشی که پر از نقش و نگار و زیبایی است. فرشی که نگاه هر بیننده ای را ساعت ها به خود خیره خواهد کرد. ترکیب رنگ این فرش بی نظیر باعث میشود به راحتی با انواع رنگ و چیدمان هماهنگ شود. فرش طرح بهشت الهام گرفته از نقوش فرش های سنتی قدیم است که به زیبایی هرچه تمام تر با سبک مدرن تلفیق شده و پتینه ای بی نظیر را خلق کرده است. انتخاب این فرش نشان از سلیقه ی خاص و بی نظیر صاحب آن خواهد بود. با انتخاب این فرش، بهشت را به خانه خود میبرید.

فرش وینتیج و فرش پتینه:

فرش کهنه نما از جمله فرش هایی است که در بین فرش های ماشینی طرفداران بسیار زیادی دارد و از آنجا که فرش کهنه نما به فرش هایی با قدمت بالا بسیار شباهت دارد مورد توجه قرار گرفته است.

بسیاری از مشتریان فرش به فرش کهنه نما شده و فرش هایی که در آن ها شدت رنگ کاهش یافته است و کهنگی وجود دارد، علاقه دارند. به همین دلیل کسانی که در صنعت فرش فعالیت دارند، فرش کهنه نما را از فرش نو و جدید تهیه می کنند و با استفاده از روش های خاصی که به آن اشاره می شود اقدام به کهنه نما کردن فرش می کنند.

فرش ماشینی کهنه نما که اصطلاحا پتینه یا وینتیج گفته میشود با استفاده از نقشه هایی شبیه به فرش دستباف می بافند و تولید می کنند. وینتیج Vintage به هر وسیله یا کالایی که با پسوند وینتیج همراه باشد، به شکلی کهنه نما، پتینه یا فراتر از آن عتیقه به حساب می ‌آید گفته میشود. با این توصیف، می ‌توان گفت که فرش وینتیج، در واقع فرش کهنه نما یا کهنه کاری شده است.

از آنجا که فرش های دستباف کهنه بسیار ارزشمند هستند و قیمت بسیار بالایی هم دارند کسانی که در صنعت فرش فعالیت می کنند از فرش کهنه نما به عنوان جایگزین فرش هایی با قدمت بالا استفاده می کنند که علاقه مندان به فرش های کهنه نما با قیمت مناسب بتوانند این نوع فرش را با قیمت مناسب تهیه کنند.

مجتمع فرش زندیه دارای برند برتر مشتری مداری و یکی از برترین فروشگاه های فرش ماشینی در طراحی انواع فرش ماشینی به دلخواه مشتریان عزیز می باشد. به درخواست متعدد شما عزیزان این امکان فراهم شده که هر طرح فرشی با هر رنگ و سایزی که مدنظرتان باشد طراحی و بافت میشود. همواره این مجموعه در تلاش برای جلب رضایت و خوشنودی شما مشتریان عزیز و ارجمند می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *