ظرفشويي سام ۱۸۶W سفيد

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

ظرفشويي سام 186W سفيد

ماشین ظرفشویی سام DW-186 W دارای ظرفیت 15 نفره و بدنه سفید رنگ بوده که مناسب برای خانواده های پر جمعیت و شستشوی ظروف مهمانی و دورهمی ها می باشد. وجود نمایشگر لمسی LED بر روی بدنه ماشین ظرفشویی سام DW-186 W، علاوه بر ایجاد جلوه ای بهتر برای محصول، امکان انتخاب برنامه های موردنظر و کنترل وضعیت کلی دستگاه را به شما می دهد.

ماشین ظرفشویی یکی از آن دسته لوازم و وسایلی است که در سال های اخیر به دلیل تسریع در شستشو روزانه ظروف، تمیزی کامل آنها، صرفه جویی در مصرف آب، از آن استقبال زیادی شده و همیشه طرفداران خود را داشته است. ماشین ظرفشویی 15 نفره سام مدل 186 دارای رتبه انرژی ++A بوده که نشان دهنده بازدهی و راندمان بالا در عین حال سطح انرژی مصرفی پایین است.

این محصول مجهز به 7 برنامه متنوع بوده که برای شستشوی انواع ظروف مناسب می باشد. همچنین شامل سه سبد با قابلیت تنظیم ارتفاع سبد بالایی می باشد. سبد دوم دارای نیم طبقه بوده که مناسب قرارگیری ظروف کوچک مانند فنجان می باشد. در صورت اتمام نمک و بسته بودن شیر آب، این موارد از طریق نشانگر دستگاه به کاربر اطلاع داده خواهد شد.

اگر میزان کثیفی ظروف زیاد باشد، می توان برای تمیزی بهتر آنها از برنامه شستشوی پرقدرت استفاده کرد. همچنین می توانید برای شستشوی ظروف روزانه خود از برنامه 90 دقیقه ای ماشین ظرفشویی سفید سام مدل 186 استفاده نمایید. همچنین می توانید به کمک برنامه Delay Logo یا شستشو با تاخیر، زمان شروع به کار دستگاه را از 1 تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید.

سیستم ایمنی قفل کودک در ماشین ظرفشویی سام DW-186 W از بروز اتفاقات تصادفی و آسیب های احتمالی جلوگیری خواهد کرد. گزینه Extra Cleaning نیز یکی از برنامه هایی است که برای شستشوی ظروف چرب و بسیار کثیف طراحی شده است. برای شستشوی ظروف نه چندان کثیف مانند کاسه، بشقاب و لیوان، با حداکثر میزان صرفه جویی، برنامه های شستشو ECO پیشنهاد خواهد شد.

برای خیساندن ظروف و به جهت پاک شدن هر چه بهتر مواد غذایی خشک شده بر روی ظروف، می توان از برنامه پیش شستشو که قبل از برنامه اصلی قرار دارد، استفاده کرد. قیمت ماشین ظرفشویی سام مدل 186 به نسبت امکانات و فناوری های پیشرفته آن و کیفیت ساخت و طراحی زیبایی که دارد، بسیار مناسب بوده و ارزش خرید را دارد. برخی دیگر از ویژگی های این محصول:

  • میانگین آب مصرفی در هر نوبت شستشو 10 لیتر
  • شستشوی ظروف بلور و کریستال
  • شستشوی ظروف نه چندان کثیف
  • شستشوی اتومات
  • قابلیت خشک کن اضافی
  • قابلیت تمیز کنندگی اضافی
میانگین امتیازات

4.56

09
( 9 دیدگاه )
5 ستاره
66.67%
4 ستاره
22.22%
3 ستاره
11.11%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%
ارسال دیدگاه برای “ظرفشويي سام ۱۸۶W سفيد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 دیدگاه برای این محصول

هنوز نظری داده نشده است