فرش ماشینی پتینه ای به نام حوض

پتینه ای به نام حوض

 

فرش ماشینی طرح حوض با هارمونی رنگ و نقش و نگارهای بی نظیری که دارد زیبایی را به خانه های شما هدیه میدهد. طراحان قدر و خوش ذوق مجموعه زندیه با الهام گرفتن از فرش های قدیمی این فرش ماشینی پتینه ی زیبا را طراحی کرده اند. رنگ های به کار رفته شده در نقوش این فرش دست شما را برای ست کردن این فرش با رنگ های زیادی باز گذاشته است. از دیگر ویژگی های بسیار جذاب این فرش می توان به سبک آن اشاره کرد، فرش طرح حوض به راحتی با انواع دکوراسیون کلاسیک و مدرن هماهنگ می شود.

به چه فرشی ، فرش وینتیج می گویند؟

در صنعت فرش و رنگ ، به فرش هایی با ظاهری کهنه پتینه یا وینتیج گفته می شود. پتینه یا وینتیج همانطور که اشاره شد یعنی عتیقه ، کهنه و رنگ رو رفته.  هنر پتینه سازی نیز یعنی ظاهر یک قطعه یا وسیله نو را به نحوی تغییر می دهند که به نظر کهنه بیاید. پتینه سازی را می توان حتی روی چوب ، فلز ، کاغذ ، ساختمان ، لباس و غیره نیز انجام داد.

در این فرش های ماشینی  از رنگ های تیره و روشن استفاده می شود تا حس کهنگی بهمراه مدرن بودن در این فرش ها بیشتر جلوه کند . و جنس بافت آن ها از الیاف پلی استر و اکریلیک است. استفاده از الیاف پلی استر این فرش ها را براق و در مقابل آسیب دیدگی مقاوم می کند.

فرش هایی که با گذشت زمان حالت کهنگی گرفته اند بدون این که الیاف آنها صدمه دیده باشند در کشورهای خارجی با چند برابر قیمت فروخته می شوند. به همین دلیل شرکت فرش ماشینی کاشان از 40 سال پیش اقدام به تولید فر ش هایی با ظاهر کهنه ، رنگ پریده و پرز کوتاه کرده است و به این فرش ، فرش پتینه یا فرش وینتیج می گویند.

مجتمع فرش زندیه دارای برند برتر مشتری مداری و یکی از برترین فروشگاه های فرش ماشینی در طراحی انواع فرش ماشینی به دلخواه مشتریان عزیز می باشد. به درخواست متعدد شما عزیزان این امکان فراهم شده که هر طرح فرشی با هر رنگ و سایزی که مدنظرتان باشد طراحی و بافت میشود. همواره این مجموعه در تلاش برای جلب رضایت و خوشنودی شما مشتریان عزیز و ارجمند می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *