پاف یا پاف مبل چیست؟

پاف یا پاف مبل چیست؟

در رابطه با مبلمان و متعلقات آن یکی از سوالات معمولی که وجود دارد این است که پاف مبل چیست، چه کاربردی دارد و چگونه می‌توان از آن در دکوراسیون منزل استفاده کرد؟ اگر شما هم جزء افرادی هستید که این سوال برایتان پیش آمده، پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را مطالعه کنید.

پاف مبل در حقیقت نوعی از مبل است که جایی برای تکیه دادن در آن وجود نداشته و در بازار معمولا به شکل مربعی و یا به شکل گرد وجود دارد. پاف مبل بیشتر جنبه دکوری و کاربردی دارد که در ابعاد بزرگ ضخیم و حجیم ساخته می شود. پوف یا پاف مبل هم مانند کوسن مبل بدون دسته و با ارتفاع کوتاه ساخته میشود.

همچنین در پاف مبل به عنوان یک قاعده کلی، معمولاً به گونه‌ای است که پایه‌ها در آن مشخص نیستند. در آمریکا، پاف بخشی از مبلمان منزل است که به عنوان یک صندلی بدون پشتی، نیمکت، چهارپایه و میز قهوه استفاده می‌شود. در کشورهای اروپایی نیز ممکن است به عنوان محلی برای ذخیره‌سازی استفاده شود؛ در این گونه پاف، پشتی رویی پاف قابل برداشتن است تا بتوان و سایل مورد نظر را درون آن قرار داد. از پاف مبل می‌توان در سرتاسر خانه از قبیل اتاق خواب، اتاق بازی، اتاق پذیرایی و نشیمن استفاده کرد. پاف‌های چرمی و پاف نیمکت مانند را اغلب می‌توان به عنوان جایگزینی مناسب برای مبل انتخاب کرد.

انواع کاربرد پاف در منزل:

  • زیر پایی
  • میز پذیرایی
  • صندلی مهمان
  • میز عسلی
  • تزئینی

 

آشنایی با انواع پاف مبل:

 

  • پاف مبل از جنس فرش

پاف مبل های از جنس فرش دارای کیفیت بالاتری نسبت به بقیه مدل پاف ها می باشد، همچنین برای داشتن دکوراسیونی چشم نواز و شیک میتوانید پاف مبل را از طرح و رنگ فرش تان بخرید و با فرش و کوسن های مبل ست کنید.

 

پاف مبل از جنس فرش

  • پاف مبل مدل های رنگی

پاف ها در مدل های مختلفی ساخته می شوند که اکثرا از پارچه میباشد به همین دلیل تنوع رنگ ها بسیار بالاست. شما می توانید با انتخاب رنگ های مختلف مکمل رنگ دکوراسیون منزل خود را فراهم نمایید .

 

پاف مبل مدل های رنگی

  • پاف مبل مدل صندوقی

از نام این مدل ها پیداست که میتوان به عنوان صندوقچه نیز استفاده کرد. از این نوع مدل پاف مبل میتوان به عنوان تکی یا کلی در چیدمان سرویس مبل استفاده کرد.

 

پاف مبل مدل صندوقی

  • مدل گرد دکوری

از این نوع پاف مبل بیشتر برای زیر پایی یا دکوری استفاده می شود شما می توانید از هر رنگ و طرحی برای استفاده کنید. استفاده از شال مبل نیز توصیه می شود چون در زیبایی دکوراسیون داخلی تاثیر زیادی خواهد داشت.

 

مدل گرد دکوری

  • مدل بیضی برای پذیرایی

از این نوع مدل پاف مبل میتوان به جای میز جلو مبلی نیز استفاده کرد. شما میتوانید برای زیبایی بیشتر روی این میز ها از گلدان طبیعی و لوازم تزئینی استفاده کنید. بهتر است همراه با خرید مبل راحتی پاف مبل مناسب با مبل خود را نیز انتخاب نمایید.

مدل بیضی برای پذیرایی

  • مدل بافتنی 

از پاف های بافتنی بیشتر برای دکوراسیون منزل استفاده می شود و کاربرد خاصی ندارند. شما می توانید با هنر بافتنی خود و ایده پردازی دکوراسیون شیک برای منزل ایجاد کنید. شما می توانید از نخ های ضخیم برای خود پاف های جالب و رنگی بسازید.

مدل بافتنی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *