تابلو فرش با عکس دلخواه؟؟!!

تابلو فرش با عکس دلخواه؟؟!!

 

تابلو فرش

تابلو فرش هنر اصیل ایرانی یعنی فرش را در غالب تابلو و در شمایلی متفاوت از آیه های قرآن گرفته تا چهره و منظره و مینیاتور به نمایش می گذارد. هر آنچه که در تابلو فرش نمایش داده می شود، ظریف، اصیل و خیره کننده است که نیاز به مهارت و تخصص دارد از این رو این تابلو به عنوان کالایی لوکس و گران بها شناخته می شود.

تابلو فرش یا فرش‌های تابلویی عموما به فرش‌هایی اطلاق می‌شود که جنبه‌ی تزئینی دارند و در زمره‌ی فرش‌های ریزبافت به شمار می‌روند. خانواده‌های ایرانی از قدیم تا به امروز به آراستن منازل خویش با فرش‌ها و تابلو فرش‌های نفیس عادت داشته و دارند. تابلو فرش به ویژه از نوع دستی آن اصالت شرقی داشته و به طور خاص متعلق به ایرانیان است.

انواع طرح‌ های تابلو فرش 

تابلو فرش‌ها از جهت طرح و نقش طیف وسیع‌تری نسبت به فرش‌ها دارند که این طرح‌ها هم می‌توانند ساده و سنتی باشند و هم فانتزی و مدرن؛ طرح‌هایی هم چون انواع پرنده، منظره و گل، طبیعت، حیوانات، خوشنویسی , وان یکاد، مینیاتور، چهره و تندیس از پرطرفدارترین نقش‌ها در تابلو فرش هستند. علاوه بر این بعضی طرح‌ها براساس علاقه‌ی طرفداران تابلو فرش به محل زندگی و سبک زندگی بافندگان به وجود آمده است مانند طرح خانه‌های روستایی، کوچ عشایر و حتی حیواناتی همچون اسب و ببر. هم‌چنین برخی از افراد عکس چاپی خود و یا خانواده‌ی شان را بر روی فرش‌های کوچک و بزرگ سفارش می‌دهند و شکوه زیبایی را برای خانه‌ی‌شان به ارمغان می‌آورند.

امروزه نیز طرح‌هایی که حاکی از یک برش از تاریخ و یا داستانی هستند ، تبدیل به نقشی بر روی فرش‌های ماشینی و یا دستباف می‌شوند. شام آخر، شاعر جوان و ملک سلیمان از این دسته از تابلو فرش های پر طرفدار هستند.

تابلو فرش با عکس دلخواه؟

تابلو فرش مینیاتوری چیست؟ 

تابلو فرش مینیاتوری، نوعی فرش است که به دلیل ظرافت، رنگ و طرح منحصر به فرد آن، مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است. معروف‌ترین تابلو فرش‌ های مینیاتوری، نقاشی‌هایی از استاد فرشچیان است.

نقاشی‌های ایشان در کنار رنگ و ظرافت و گل و منظره‌ی بی نظیری که دارند، دارای یک داستان پر مفهوم و مهم برای ما ایرانیان به ویژه مسلمانان است. تابلوی ضامن آهو، ظهر عاشورا و عروج پیامبر از آثار معروف این هنرمند ایرانی هستند.

تابلو فرش با عکس دلخواه؟

تابلو فرش با طرح چهره چیست؟

تابلو فرش، همیشه جزو هدیه های خاص و ماندگار بوده. هدیه ای از جنس اصالت و انتخابی هوشمندانه و بی نظیر. یک نمونه از طرح های تابلو فرش طرح چهره است که این نوع تابلو فرش برای هدیه دادن بسیار گزینه ای خلاق و ماندگار است. تابلو فرش‌ طرح چهره حتی می‌تواند کادوی مناسب و درخوری برای عروسی‌ها باشد.

شما عزیزان میتوانید عکس عزیزانتان یا خودتان و یا طرح دلخواه خود را در سایزهای متفاوت سفارش دهید. با استفاده از تابلو فرش اصالت را به خانه خود هدیه دهید.

تابلو فرش با عکس دلخواه؟

قیمت انواع تابلو فرش 

به لحاظ قیمت بدیهی است که تابلو فرش دستبافت ابریشمی به علت لوکس بودن قیمت بالاتری نسبت به تابلو فرش‌های ماشینی دارند. از دیگر دلایل تفاوت قیمت در این تابلوها کیفیت نخ‌های به کار رفته، چله کشی فرش، بافت آن، جنس قاب دورش و غیره در آن‌هاست. سایز تابلو فرش نیز در کنار طرح و نقشه و جنس از مهم‌ترین فاکتورهای قیمت‌گذاری به شمار می‌رود.

 

لیست قیمت تابلو فرش اردیبهشت ماه 1401

 

 

جدول

 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *